Cookies and related technologies allow the website to function properly and help us adjust the offer to your needs. You can choose to accept our use of all these files and go to the store, or adapt the use of files to your preferences by selecting "Customize Consents".
Here you can define your preferences regarding the use of cookies.
These files are necessary for our website to function so they can't be switched off.
These files allow you to use other functions of the website (other than those necessary for its functioning). Enabling these files will give you access to the full functionality of the website.
These files allow us to analyze our online store, which may contribute to its better functioning and adaptation to the needs of our Users.
The data used by the store software provider - Shoper S.A. - is used for analyses related to software development and to measure the effectiveness of advertising campaigns. This data is not linked with other information provided during registration and order placement. For more information, refer to Shoper cookies policy.
With these files, we can conduct marketing activities.
Dostawa i zwroty
Dostawy
Dostawy realizujemy na terenie Polski za pośrednictwem firmy UPS i paczkomatów InPost oraz na terenie krajów strefy Schengen za pośrednictwem firm kurierskich.
Polska: przesyłki dostarczane są w przeciągu 1-2 dni roboczych. Europa: przesyłki dostarczane są w przeciągu ok. 6 dni roboczych.
Zwroty
Czas na zgłoszenie oświadczenia o rezygnacji każdego towaru zakupionego w sklepie online wynosi 14 dni od daty otrzymania paczki z zamówieniem. Czas na odesłanie do nas zwrotu wynosi 14 dni od daty przesłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Zwracane produkty mogą być wysłane dowolnym przewoźnikiem oferującym usługi kurierskie na adres: ul. Mokotowska 26, 00-561 Warszawa.
Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem, do punktów odbioru, automatów paczkowych, etc.. Nie przyjmujemy zwrotów zamówień online w naszym butiku stacjonarnymym.
Prosimy o wypełnienie formularza zwrotuoraz umieszczenie go w przesyłce zwrotnej, wraz ze zwracanym towarem i dowodem zakupu (paragonem).
Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania oraz muszą posiadać metki (plomby), jakimi zostały oznaczone.