Wersje językowe
DOSTAWA I ZWROTY

  Dostawa

Zamówienie realizujemy w ciągu 2-4 dni roboczych.
W przypadku biżuterii wykonywanej na zamówienie, termin realizacji jest podany na stronie produktu. 

Dostawy realizujemy na terenie Polski za pośrednictwem firm kurierskich i paczkomatów InPost oraz na terenie krajów strefy Schengen za pośrednictwem firm kurierskich. 

Polska: Przesyłki dostarczane są w przeciągu 1-2 dni roboczych.  
Europa: Przesyłki dostarczane są w przeciągu ok. 6 dni roboczych.


Zwroty

Czas na zgłoszenie oświadczenia o rezygnacji każdego towaru zakupionego w sklepie online wynosi 14 dni roboczych od daty otrzymania paczki z zamówieniem.
Czas na odesłanie do nas zwrotu wynosi 14 dni od daty przesłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy oraz towar wyślij na adres: ul. Mokotowska 26, 00-561 Warszawa. Do oświadczenia musi być dołączony dowód zakupu. Wzór oświadczenia do pobrania.
Zamówienie może być wysłane dowolnym przewoźnikiem oferującym usługi kurierskie. Nie przyjmujemy zwrotów w butiku stacjonarnym, pocztą polską oraz z paczkomatów.

Zwrotom oraz wymianie nie podlegają indywidualnie dopasowywane produkty, do których zalicza się biżuteria wykonywana na zamówienie.

Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania oraz muszą posiadać metki (sznurki) z plombami jakimi zostały oznaczone.

Więcej szczegółowych informacji znajdziesz w Regulaminie zakupów


Wymiany

W celu wymiany produktu należy odesłać go wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem wymiany [wzór] lub przesłać formularz na adres email: help@jagg.pl

Czas na zgłoszenie chęci wymiany towaru zakupionego w sklepie online wynosi 14 dni roboczych od daty otrzymania paczki z zamówieniem.

Wymianie nie podlegają indywidualnie dopasowywane produkty, do których zalicza się biżuteria wykonywana na zamówienie.

Wymieniane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania oraz muszą posiadać metki (sznurki) z plombami jakimi zostały oznaczone.

Więcej szczegółowych informacji znajdziesz w Regulaminie zakupów


 Reklamacje

Reklamacje, na podstawie rękojmi prosimy składać mailowo pod adresem help@jagg.pl lub w butiku.
Wzór formularza reklamacyjnego 

Więcej szczegółowych informacji znajdziesz w Regulaminie zakupów

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium