Wersje językowe
DOSTAWA I ZWROTY

Dostawa

Zamówienie realizujemy w ciągu 2 - 4 dni roboczych.
W przypadku biżuterii wykonywanej na zamówienie, czas realizacji oznaczony jest w karcie produktu. 

Dostawy realizujemy na terenie Polski za pośrednictwem firm kurierskich i paczkomatów InPost oraz na terenie krajów strefy Schengen za pośrednictwem firm kurierskich. 

Polska: Przesyłki dostarczane są w przeciągu 1-2 dni roboczych.  
Europa: Przesyłki dostarczane są w przeciągu ok. 6 dni roboczych.


Zwroty

Czas na zgłoszenie zwrotu towaru zakupionego w sklepie online wynosi 14 dni od otrzymania paczki - czas na odesłanie do nas zwracanych produktów wynosi 14 dni od daty przesłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Prosimy o wypełnienie formularza zwrotu oraz umieszczenie go w przesyłce zwrotnej, wraz ze zwracanym towarem i dowodem zakupu (paragonem).  

Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem, do punktów odbioru, automatów paczkowych, etc.. Zwracane produkty mogą być wysłane dowolnym przewoźnikiem oferującym usługi kurierskie na adres: ul. Mokotowska 26, 00-561 Warszawa.
 
Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania oraz muszą posiadać metki (plomby), jakimi zostały oznaczone. Po zaakceptowaniu zwrotu, kwota zostanie zwrócona na konto w przeciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania paczki. 
 
Nie przyjmujemy zwrotów zamówień online w naszym butiku stacjonarnym.
 
W celu zapewnienia płynnego procesu logistycznego, nie oferujemy wymian. Aby dokonać wymiany, prosimy o dokonanie zwrotu, a następnie złożenie nowego zamówienia.
 
W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z nami drogą mailową na adres - help@jagg.pl lub telefonicznie pod numerem - 731 884 714.
 

 Więcej szczegółowych informacji znajdziesz w regulaminie zakupów.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium