Wersje językowe
DOSTAWA I ZWROTY

Dostawa


Czas realizacji zamówienia:

Informacja o czasie wysyłki podana jest w karcie produktu.
Standardowy czas wysyłki: 1–4 dni robocze.
Biżuteria wykonywana na zamówienie: 10–14 dni roboczych.

Metody dostawy i czas doręczenia:

Polska: firmy kurierskie oraz Paczkomaty InPost – orientacyjny czas dostawy po nadaniu: 1–2 dni robocze.
Europa (strefa Schengen): firmy kurierskie – orientacyjny czas dostawy po nadaniu: do 6 dni roboczych.

Zwroty


Jak dokonać zwrotu?

1. Zgłoszenie zwrotu – poinformuj nas mailowo na adres help@jagg.pl w ciągu 14 dni od otrzymania paczki o chęci odstąpienia od umowy.

2. Przygotowanie przesyłki – do paczki dołącz: wypełniony formularz zwrotudowód zakupu (paragon), zwracane produkty w oryginalnym opakowaniu, z metkami (plombami) i bez śladów użytkowania.

3. Wysyłka – odeślij przesyłkę dowolną firmą kurierską na adres:
jagg. jewels
ul. Mokotowska 26
00-561 Warszawa

4. Zwrot środków – po przyjęciu i weryfikacji przesyłki w ciągu 14 dni od otrzymania paczki zwrócimy środki na konto, z którego została dokonana płatność.


Ważne informacje:

  • zwrotów zamówień online nie przyjmujemy w butiku stacjonarnym,
  • czas na zgłoszenie zwrotu: 14 dni od otrzymania paczki,
  • czas na odesłanie produktów: 14 dni od daty przesłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy,
  • zwrotom nie podlegają produkty wykonywane na zamówienie,
  • nie przyjmujemy przesyłek: nadanych za pobraniem, wysłanych do paczkomatów, automatów paczkowych ani punktów odbioru,
  • nie oferujemy wymian – w celu dokonania wymiany prosimy o dokonanie zwrotu i złożenie nowego zamówienia,
  • zwracane produkty muszą być w oryginalnym opakowaniu, z metkami (plombami) i bez śladów użytkowania.

W razie dodatkowych pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu mailowego pod adresem: help@jagg.pl.

Szczegółowe zasady dotyczące zwrotów znajdziesz w naszym Regulaminie zakupów.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium