Wersje językowe
REKLAMACJE

Poniżej znajdziesz informacje oraz instrukcję, jak złożyć reklamację z tytułu rękojmi.


Jak złożyć reklamację?

1. Przygotuj produkt oraz dowód zakupu (np. paragon lub potwierdzenie płatności).

2. Wypełnij formularz reklamacyjny - pobierz wzór formularza.

3. Przekaż produkt w jeden z poniższych sposobów:

  • osobiście w naszym butiku stacjonarnym,
  • przesyłką na adres:
    ul. Mokotowska 26, 00-561 Warszawa - pamiętaj o dołączeniu wypełnionego formularza reklamacyjnego.

Możesz także zgłosić chęć złożenia reklamacji mailowo na adres: support@jagg.pl - prześlemy Ci dalsze wskazówki.


Ważne informacje

Szczegółowe zasady znajdziesz w Regulaminie zakupów.
Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi do 14 dni od daty dostarczenia do nas reklamowanego produktu.
Wyroby z kolekcji vintage objęte są skróconym okresem rękojmi - 1 rok od daty zakupu (zgodnie z art. 568 §1 Kodeksu cywilnego).


Reklamacjom z tytułu rękojmi nie podlegają:

Naturalne zużycie biżuterii, np. ścieranie się złocenia, ciemnienie powierzchni w wyniku użytkowania zgodnego z przeznaczeniem, szczególnie w przypadku biżuterii pozłacanej. (Regulamin zakupów, pkt 7.16.3)

Uszkodzenia mechaniczne, np. wgniecenia, otarcia, deformacje, złamania, zerwania spowodowane działaniem sił zewnętrznych, takich jak szarpnięcie, skręcenie, zgniecenie czy kontakt z twardymi przedmiotami. (Regulamin zakupów, pkt 7.16.1)

Odbarwienia i inne uszkodzenia wynikające z niewłaściwego użytkowania lub konserwacji. (Regulamin zakupów, pkt 7.16.2)


W razie dodatkowych pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu mailowego pod adresem: support@jagg.pl.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium